top of page
Man i badbajla, reklamfoto för Hemrex
Texten Hemrex

Selling the feeling

Att sätta ord på känslor är väl toppen. Men ska vi inte också försöka sätta bild på känslan? Jo, det ska vi. För vår kund Hemrex som säljer hushållsnära tjänster är det just vad vi gjort. Vi har gjort mer än så såklart. Scrolla på så får du se.

Foto till kampanj
Kampanjbild i 3D för Hemrex

"Hemrex helt hundra" är ett varumärkesstärkande koncept för Hemrex kundansvarsarbete. Vi klädde vd Lars i orange kostym och hade en av våra bästa photo sessions nånsin.
 

"Känslan av Hemrex" är ett always on-koncept där bild, video och text jobbar lika mycket varumärkesbyggande som köpsutlösande.

100% starka koncept
Badbaljan i vardagsrummet

Livsnjut, self-care, egentid eller känslan av att Hemrex tar hand om hemmet. Koncepten vi tagit fram åt Hemrex bärs fram av sitt rörliga material. Alltid anpassat till de medier där kunderna finns, alltid anpassat efter våra mänskliga uppmärksamhetsspann.

bottom of page